Old 19-05-2006, 08:46 AM   #1
Chat Virgin
 
Join Date: May 2006
Location: essex
Posts: 18
Default get your tats out

just thought i'd post a couple of pics of my tats
booked in for a couple more next month, and the next month and the next month lol
anyonhttp://i58.photobucket.com/albums/g267/lokimike/arm2.jpge else wanna share their art??
http://i58.photobucket.com/albums/g2...imike/back.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g2...e/DSC00007.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g2...ke/anubis1.jpg
skinhead skullcrusher is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 09:13 AM   #2
Keyboard Hero in a World of Pain
 
Join Date: Nov 2004
Location: Cardiff, South Wales
Posts: 2,283
Default

hahaha, wtf is the last one
__________________
Why don't you slip into something more comfortable...like a coma.
Nathan2005 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 09:47 AM   #3
Chat Slut
 
Join Date: Apr 2006
Location: South Coast
Posts: 268
Send a message via MSN to Kill Romeo
Default

Sssstttonnnee Colllddd.
Kill Romeo is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 09:58 AM   #4
Chatter Box
 
Join Date: Mar 2006
Location: South of the River
Posts: 135
Default

Quote:
Originally Posted by Kill Romeo
Sssstttonnnee Colllddd.
PMSL...........
__________________
CLick for a FREE CD!
Special-K is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 11:37 AM   #5
The Colt
 
Join Date: Oct 2005
Location: BN1
Posts: 2,161
Send a message via MSN to DeadOne
Default

I swear I used to play the last one on my maaster system.....
__________________
Donít throw away a single shot, my brave fellows; . . . donít throw away a single shot, but take good aim; nor touch a trigger, till you can see the whites of their eyes. - Israel Putnam
DeadOne is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 11:54 AM   #6
Chat Virgin
 
Join Date: May 2006
Location: essex
Posts: 18
Default

Quote:
Originally Posted by Nathan2005
hahaha, wtf is the last one
anubis is the egyptian god of the underworld
he's the dude who decides if you go up or down when you die
skinhead skullcrusher is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 12:06 PM   #7
Banned
 
Join Date: Oct 2005
Location: Underground Tattoo Walsall
Posts: 1,356
Send a message via AIM to Mr Pennywise Send a message via MSN to Mr Pennywise
Default

you booked in for more from the same dude who did that lot?
Mr Pennywise is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 12:08 PM   #8
Banned
 
Join Date: Oct 2005
Location: Underground Tattoo Walsall
Posts: 1,356
Send a message via AIM to Mr Pennywise Send a message via MSN to Mr Pennywise
Default

here is the one you pasted in the middle of a sentence

http://i58.photobucket.com/albums/g2...imike/arm2.jpg
Mr Pennywise is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 12:12 PM   #9
Jedi Chat Master
 
natstats's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: in a house
Posts: 4,057
Send a message via MSN to natstats
Default

Erm.....?......
__________________
Quote:
Originally Posted by Suicidal Dave
Cheesyballs are no substitute for an Indian
Quote:
Originally Posted by BettyBean
I kinda don't trust people that don't have a little bit of shit on them somewhere....
natstats is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2006, 12:18 PM   #10
Banned
 
Join Date: Oct 2005
Location: Underground Tattoo Walsall
Posts: 1,356
Send a message via AIM to Mr Pennywise Send a message via MSN to Mr Pennywise
Default

Quote:
Originally Posted by skinhead skullcrusher
anyone else wanna share their art??
One mans art is another mans.............and all that.
Mr Pennywise is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
my tats.. [FOE]4NIK8R Chit Chat 10 13-08-2006 03:32 PM
Visible Tats hermann Chit Chat 74 21-03-2006 03:38 PM
need to find some pics of cobwebs tats Emo_Boy Chit Chat 151 07-04-2005 05:10 PM
New Tats Anyone? Surge Chit Chat 174 19-12-2004 09:07 PM


SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.